Υπογράφηκε η σύμβαση για το έργο αποκατάστασης του εσωτερικού οδικού δικτύου στον Δήμο Σουφλίου, σηματοδοτώντας την άμεση έναρξη των σχετικών εργασιών. Τη σύμβαση υπέγραψαν ο Δήμαρχος Σουφλίου, Παναγιώτης Καλακίκος, και ο εκπρόσωπος της αναδόχου εταιρείας «ΑΚΜΩΝ ΑΤΕ», Γεώργιος Λασκαράκης.
Το έργο έχει προϋπολογισμό 500.000 ευρώ και αφορά την αποκατάσταση συνολικά 16.800 τετραγωνικών μέτρων οδοστρωμάτων εντός των οικισμών του Δήμου. Η παρέμβαση εντάσσεται στη συνεχή προσπάθεια της δημοτικής αρχής για τη βελτίωση των υποδομών και την ενίσχυση της ασφάλειας στις μετακινήσεις των πολιτών.
Όπως επισημαίνεται, οι εργασίες στο οδικό δίκτυο αποτελούν πάγια προτεραιότητα για τον Δήμο, ο οποίος αξιοποιεί κάθε διαθέσιμη χρηματοδότηση με στόχο την υλοποίηση έργων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των δημοτών.
Κ.Π.









