Με το πρόσχημα νοσηλείας συγγενικού προσώπου, άγνωστος δράστης, εξαπάτησε τηλεφωνικά κάτοικο οικισμού στην παρέβρια περιοχή Διδυμοτείχου με αποτέλεσμα να του αποσπάσει μεγάλο χρηματικό ποσό, την Τρίτη (28-10) στις 3 το μεσημέρι.
Ο δράστης επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον παθόντα και προσποιούμενος τον γιατρό που νοσηλεύει συγγενικό του πρόσωπο, κατάφερε να του αποσπάσει το ποσό των 12.000 ευρώ. Τα χρήματα ο παθών τα παρέδωσε δυο ώρες αργότερα σε συνεργό του δράστη, μέσα σε πλαστικές σακούλες, στην πλατεία του χωριού.
Ο συνεργός στη συνέχεια επιβιβάστηκε σε αυτοκίνητο και εξαφανίστηκε. Για το συμβάν διενεργείται προανάκριση ενώ οι δράστες αναζητούνται.
Πηγή: ertnews.gr – ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ









