Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Ορεστιάδα: Υπογράφηκε η σύμβαση για έργα 1.750.000 ευρώ στον οικισμό Κλεισσού για την κοινότητα Ρομά

Υπογράφηκε στο γραφείο του δημάρχου Ορεστιάδας Διαμαντή Παπαδόπουλου, η σύμβαση μεταξύ Δήμου και αναδόχου για την υλοποίηση του έργου «Βελτίωση Υποδομών Διαβίωσης ειδικών ομάδων πληθυσμού Ρομά στον οικισμό Κλεισσούς». Πρόκειται για μια παρέμβαση συνολικού ύψους 1.750.000 ευρώ, η οποία χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021–2025.

Το έργο περιλαμβάνει σειρά σημαντικών παρεμβάσεων στον οικισμό, όπως εργασίες οδοστρωσίας και ασφαλτόστρωσης σε βασικές οδούς, κατασκευή νέων πεζοδρομίων με σύγχρονες προδιαγραφές και όδευση τυφλών, καθώς και την εγκατάσταση νέου αστικού φωτισμού. Επιπλέον, προβλέπονται πρόσθετες παρεμβάσεις σε σημεία που θα καθοριστούν από την Τεχνική Υπηρεσία.

Κεντρικό στοιχείο της παρέμβασης αποτελεί η πλήρης αναβάθμιση της οδού Ζαρίφη, η οποία συνδέει την Κλεισσώ με την Οινόη και την πόλη της Ορεστιάδας. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν βελτιωτικές εργασίες και σε άλλους σημαντικούς δρόμους του οικισμού, όπως οι οδοί Αδαμάντιου Κοραή, Βασιλέως Κωνσταντίνου και Βιζβύζη.

Με την υπογραφή της σύμβασης, ένα έργο που είχε προετοιμαστεί το προηγούμενο διάστημα εισέρχεται πλέον στη φάση υλοποίησης, αποτελώντας ένα ουσιαστικό βήμα για την αναβάθμιση της περιοχής και τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης της κοινότητας Ρομά.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη