Τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025, η Εκκλησία μας τιμά και εορτάζει την μνήμη του Αγίου Ιερομάρτυρος Ελευθερίου και της μητέρας του Ανθίας. Στη Μητρόπολή μας πανηγυρίζει ο Ιερός Ναός Αγίου Ελευθερίου Αλεξανδρουπόλεως.
Το απόγευμα της Κυριακής 14 Δεκεμβρίου, στις 6.30′ μ.μ., θα τελεσθεί ο Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Ανθίμου.
Ανήμερα της εορτής, από τις 7.00′ π.μ. θα τελεσθεί ο Όρθρος και η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία προεξάρχοντος του Ποιμενάρχου μας κ. Ανθίμου.
Να σημειωθεί ότι φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από τα εγκαίνια του Ιερού Ναού του Αγίου Ελευθερίου, το έτος 1955.










