Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Τιμήθηκαν γυναίκες ως μητέρες, γιαγιάδες και μελλούσες μητέρες στον εορτασμό της Υπαπαντής

Στο πλαίσιο της εορτής της Υπαπαντής του Κυρίου, στην Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως πραγματοποιήθηκε, όπως κάθε χρόνο, η καθιερωμένη βράβευση της χριστιανής μητέρας, ένας θεσμός με βαθιά πνευματική και κοινωνική σημασία. Η βράβευση αυτή αποτελεί διαχρονικό μήνυμα τιμής προς τη γυναίκα και τη μητρότητα, αναδεικνύοντας τον καθοριστικό ρόλο της μητέρας ως πυλώνα της οικογένειας και θεμέλιο της κοινωνικής ζωής.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο τέλος της Αρχιερατικής Θείας Λειτουργίας, όπου τιμήθηκαν γυναίκες διαφορετικών ηλικιών και σταδίων ζωής, ως μητέρες, γιαγιάδες και μελλούσες μητέρες. Συγκεκριμένα, από την Ενορία της Αγίας Κυριακής τιμήθηκε η κ. Σοφία Τοπαΐδου, 87 ετών, μητέρα τριών τέκνων, γιαγιά τριών εγγονιών και δισέγγονη δύο παιδιών. Από την Ενορία του Αγίου Ελευθερίου βραβεύθηκε η κ. Μαρίνα Καραθανάση, 24 ετών, καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας και μητέρα ενός παιδιού ηλικίας δύο ετών, ενώ ως μέλλουσα μητέρα τιμήθηκε η Πολυξένη Μπατμάνη, 19 ετών, φοιτήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος, από την Ενορία της Αγίας Κυριακής.

Μέσα από τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η τοπική Εκκλησία ανέδειξε τη συνέχεια της ζωής και της πίστης από γενιά σε γενιά, υπογραμμίζοντας την ανεκτίμητη προσφορά της μητέρας στη διαμόρφωση της οικογένειας και στη συνοχή της κοινωνίας.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη