Σε πλήρη απαγόρευση της διέλευσης από τη γέφυρα που συνδέει τους οικισμούς Φυλακίου και Ελαίας προχωρά ο Δήμος Ορεστιάδας, λόγω της αναμενόμενης σημαντικής εισροής μεγάλου όγκου υδάτων στην κοίτη του ποταμού Άρδα.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Δήμου, το μέτρο λαμβάνεται για την προστασία της σωματικής ακεραιότητας των πολιτών και την ασφάλεια των οχημάτων και θα παραμείνει σε ισχύ έως την υποχώρηση των πλημμυρικών φαινομένων.
Παράλληλα, ήδη κλειστή είναι η διέλευση από τις Ιρλανδικές διαβάσεις (κ. κασίς) στις περιοχές Καστανιές και Ρίζια, λόγω της αυξημένης στάθμης των υδάτων.
Ο Δήμος Ορεστιάδας απευθύνει έκκληση προς τους πολίτες να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις και να συμμορφώνονται πλήρως με τις υποδείξεις της Αστυνομίας και τη σχετική σήμανση που έχει τοποθετηθεί στα σημεία. Για τις μετακινήσεις τους, οι οδηγοί καλούνται να χρησιμοποιούν το εναλλακτικό οδικό δίκτυο μέσω Καστανέων ή μέσω Κομάρων.
Ιδιαίτερη προσοχή συνιστάται στους κατοίκους των παραποτάμιων περιοχών, οι οποίοι καλούνται να βρίσκονται σε αυξημένη επαγρύπνηση και να αποφεύγουν την προσέγγιση στις όχθες του ποταμού Άρδα.
Οι αρμόδιες αρχές υπενθυμίζουν ότι οι οδηγίες των σωμάτων ασφαλείας και της Πολιτικής Προστασίας πρέπει να τηρούνται πιστά, ενώ σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τον αριθμό 112.








