Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 15 Απριλίου, στο Μέγαρο Μαξίμου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με τον διοικητή της Τράπεζα της Ελλάδος, Γιάννης Στουρνάρας.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλος Μαρινάκης, η κυβέρνηση προτείνει την ανανέωση της θητείας του κ. Στουρνάρα στη θέση του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η σχετική πρόταση λαμβάνει υπόψη την ανεξαρτησία και το καταστατικό της Τράπεζας της Ελλάδος, επιβεβαιώνοντας τη βούληση της κυβέρνησης για συνέχιση της συνεργασίας με τη σημερινή διοίκηση της κεντρικής τράπεζας.
Κ.Π.









