Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Στα “δίχτυα” της ΕΛ.ΑΣ. δύο διακινητές στη Ροδόπη – Μετέφεραν 12 παράτυποι μετανάστες

Συνελήφθησαν τη Δευτέρα (27-4-2026) το πρωί, σε επαρχιακή οδό της Ροδόπης, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Σαπών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης δύο αλλοδαποί διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της Χώρας μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τους δράστες, διότι τους εντόπισαν να οδηγούν δύο Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα και να μεταφέρουν παράνομα στην ενδοχώρα συνολικά δώδεκα -12- μη νόμιμους μετανάστες.

Κατασχέθηκαν τα ανωτέρω οχήματα, κινητά τηλέφωνα και χρηματικό ποσό.  

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ροδόπης, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Σαπών. 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη