Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Ξάνθη: Γεννήθηκε νεκρό λόγω αυτόματης αποβολής το νεογνό που εντοπίστηκε σε εγκαταλελειμμένο σπίτι

Aυτόματη αποβολή είναι η αιτία του θανάτου του νεογέννητου που εντοπίστηκε νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι σε οικισμό στην Ξάνθη, το πρωί της Δευτέρας (11/05).

Σύμφωνα με το πόρισμα της Ιατροδικαστικής έρευνας, δεν υπάρχουν κακώσεις στο σώμα του και αποκλείστηκε η εγκληματική ενέργεια. 

Η 33χρονη μητέρα συνελήφθη από το Τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων Ξάνθης κατηγορούμενη για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο και νοσηλεύεται φρουρούμενη στο Νοσοκομείο Ξάνθης

Πηγή: ertnews.gr – ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη