Σε διαδικασία απομάκρυνσης 1.231 παλαιών και ανενεργών βαγονιών από το σιδηροδρομικό δίκτυο προχωρούν οι Σιδηρόδρομοι Ελλάδος (ΟΣΕ), στο πλαίσιο ευρύτερης προσπάθειας εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των υποδομών.
Το συνολικό βάρος του προς εκποίηση υλικού εκτιμάται ότι ξεπερνά τους 25.000 τόνους scrap, ενώ το τροχαίο υλικό χαρακτηρίζεται μη αξιοποιήσιμο και βρίσκεται εδώ και χρόνια ακινητοποιημένο σε σιδηροδρομικούς χώρους και εγκαταστάσεις.
Η απομάκρυνση των βαγονιών αφορά περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας, της Κεντρικής Μακεδονίας, της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, καθώς και της Φθιώτιδας. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η αποσυμφόρηση κρίσιμων σημείων του δικτύου, η βελτίωση της λειτουργικότητας των εγκαταστάσεων και η ενίσχυση της ασφάλειας στους σιδηροδρομικούς χώρους.
Παράλληλα, η δράση εντάσσεται στο συνολικό σχέδιο εκσυγχρονισμού του ελληνικού σιδηροδρόμου που υλοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Περισσότερες πληροφορίες για τη σχετική διακήρυξη είναι διαθέσιμες ΕΔΩ.
Κ.Π.









