Στην υπογραφή της σύμβασης για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου στον οικισμό Ρούσσας προχώρησε ο Δήμαρχος Σουφλίου, Παναγιώτης Καλακίκος, με την ανάδοχο εταιρεία «ΑΚΜΩΝ ΑΤΕ» και τον υπεύθυνο Γεώργιο Λασκαράκη. Το έργο αφορά παρεμβάσεις βελτίωσης του οδικού δικτύου και των υποδομών απορροής ομβρίων, με συνολικό προϋπολογισμό 300.000 ευρώ.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, προβλέπεται η αποκατάσταση 6.484 τ.μ. οδοστρώματος, ασφαλτοστρώσεις δρόμων συνολικού μήκους περίπου 1.624 μέτρων, καθώς και εργασίες σε περίπου 500 μέτρα δικτύου απορροής ομβρίων. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν παρεμβάσεις για την κάλυψη επικίνδυνων λακκουβών και καθιζήσεων, την αποκατάσταση σχαρών και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας για πεζούς και οχήματα.
Όπως επισημαίνεται, οι φθορές στο οδικό δίκτυο είχαν προκληθεί από τα έντονα καιρικά φαινόμενα των προηγούμενων ετών, σε συνδυασμό με τη φυσική φθορά των υποδομών, δημιουργώντας προβλήματα στην πρόσβαση των κατοίκων στον οικισμό.
Κ.Π.









