Σε διαδικασία υποβολής αιτήσεων αποζημίωσης βρίσκονται οι ενοικιαστές αγροτικού έγγειου κεφαλαίου που επλήγησαν από τις πλημμύρες της 29ης Ιανουαρίου 2026 στους Δήμους Διδυμοτείχου και Σουφλίου, μετά και τη σχετική τροποποίηση του νομοθετικού πλαισίου που τους εντάσσει πλέον στους δικαιούχους αποζημίωσης.
Όπως αναφέρεται στο δελτίο ενημέρωσης της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, οι ενδιαφερόμενοι που υπέστησαν ζημιές σε εξοπλισμό, πρώτες ύλες, εμπορεύματα, αποθηκευμένα προϊόντα, επαγγελματικά οχήματα αλλά και σε ιδιόκτητο έγγειο κεφάλαιο, καλούνται να μεταβούν άμεσα στα γραφεία Αγροτικής Οικονομίας Διδυμοτείχου και Σουφλίου προκειμένου να καταθέσουν Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση ζημιάς.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των δηλώσεων, θα ακολουθήσουν οι απαραίτητοι έλεγχοι από τις αρμόδιες επιτροπές, ενώ η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου έδωσε στη δημοσιότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας των αρμόδιων υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πληγέντων.
Κ.Π.









