Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Ο Έβρος αποκτά Δίκτυο Αγροτικών Μουσείων με τη στήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού

Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία του Δικτύου Αγροτικών Μουσείων Έβρου έγινε με την υπογραφή δύο Προγραμματικών Συμβάσεων Πολιτισμικής Ανάπτυξης από την Υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη με τους Δήμους Διδυμοτείχου και Ορεστιάδας, καθώς και Μνημονίου Συνεργασίας με το Εθνολογικό Μουσείο Θράκης «Αγγελική Γιαννακίδου». Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η ανάδειξη της αγροτικής πολιτιστικής κληρονομιάς του Έβρου, μέσα από τη δημιουργία ενός δικτύου θεματικών μουσείων.

Οι παρεμβάσεις αφορούν την αποκατάσταση των ανενεργών σχολικών μονάδων στην Καρωτή Διδυμοτείχου και την Πτελέα Ορεστιάδας, οι οποίες θα μετατραπούν στους πρώτους πυρήνες του Δικτύου. Ο συνολικός προϋπολογισμός των έργων ανέρχεται σε 205.840 ευρώ, ενώ επιπλέον 50.000 ευρώ διατίθενται για την εκπόνηση των μουσειολογικών και μουσειογραφικών μελετών. Η πρωτοβουλία φιλοδοξεί να συμβάλει στη διατήρηση της τοπικής ιστορίας και των παραγωγικών παραδόσεων, ενισχύοντας παράλληλα την πολιτιστική και αναπτυξιακή προοπτική του Έβρου.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη