Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

BordeRisks: Ορεστιάδα και Svilengrad ενώνουν δυνάμεις για την πρόληψη κινδύνων στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 στην Ορεστιάδα η Άσκηση Επί Χάρτου (Table Top Exercise) στο πλαίσιο του έργου BordeRisks, το οποίο εντάσσεται στο πρόγραμμα Resilient Borders. Η δράση φιλοξενήθηκε στο Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων Πολιτικής Προστασίας Ορεστιάδας (ΚΕ.ΔΙ.Κ.Π.Π.) και διοργανώθηκε από τον Δήμο Ορεστιάδας σε συνεργασία με τον Δήμο Svilengrad της Βουλγαρίας.

Στόχος της άσκησης ήταν η αξιολόγηση της προόδου του έργου και η δοκιμή σεναρίων διαχείρισης κινδύνων μικρής κλίμακας, ενισχύοντας παράλληλα τη συνεργασία και την ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, στελέχη των δήμων, της Πολιτικής Προστασίας, υπηρεσιών ασφάλειας, καθώς και πολίτες από Ελλάδα και Βουλγαρία συμμετείχαν ενεργά σε δύο φάσεις άσκησης, εξετάζοντας δυσκολίες και πιθανές λύσεις για την αντιμετώπιση φυσικών και τεχνολογικών κινδύνων στις διασυνοριακές περιοχές.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση συμπερασμάτων και προτάσεων για μελλοντικές ενέργειες, ενώ δόθηκε έμφαση στις καλές πρακτικές που προέκυψαν και στην ανάγκη συνέχισης της διασυνοριακής συνεργασίας.

Το BordeRisks στοχεύει στη βελτίωση των μηχανισμών πρόληψης και διαχείρισης κινδύνων, ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ των δήμων Ορεστιάδας και Svilengrad για την προστασία των κατοίκων και του περιβάλλοντος στις παραμεθόριες περιοχές.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη