Συνάντηση με τον νέο Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Έβρου,κ. Χατζή και εκπροσώπους εκπαιδευτικών είχε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης προκειμένου να συζητηθούν τα λειτουργικά κενά και οι κτιριακές ανάγκες των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Αλεξανδρούπολη. Μάλιστα ο Δήμαρχος παρουσίασε και τα τρία νέα σχολεία τα οποία σχεδιάζεται να κατασκευαστούν. Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου αναφέρει:
Συναντήσεις εργασίας είχε ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης με τον νέο Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου Ηλία Χατζή καθώς και με τις εκπροσώπους των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Ζωή Κάλτσου, Μαρία Γιαμούρα και Μαντώ Νίκου, παρουσία του αντιδημάρχου Αθλητισμού, Πολιτισμού, Εθελοντισμού, Παιδείας και Νέας Γενιάς Θεόδωρου Βουρδόλη.
Επίκεντρο της συνάντησης ήταν τα λειτουργικά κενά της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στον Δήμο μας και οι κτιριακές ανάγκες των σχολείων, καθώς αρκετά από αυτά στεγάζονται σε μισθωμένα κτίρια που δεν καλύπτουν λειτουργικές ανάγκες.
Για τα σχολεία αυτά ο Δήμαρχος, ο οποίος βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με τη Διεύθυνση Α΄βάθμιας Εκπαίδευσης επεσήμανε ότι αναζητά ήδη λύσεις, όπως την αγορά κτιρίων που πληρούν προϋποθέσεις ώστε να γίνουν νηπιαγωγεία και τους ενημέρωσε για τον σχεδιασμό του Δήμου για νέα κτίρια.
Συγκεκριμένα παρουσίασε τα δυο νηπιαγωγεία (16ο και 23ο) στην περιοχή Μαϊστριανά, για τα οποία έχει κατατεθεί αίτηση χρηματοδότησης και βρίσκονται στο στάδιο της αναμονής ένταξης. Παρουσίασε σχέδια της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου για την κατασκευή του 13ο Δημοτικού Σχολείου στην περιοχή απέναντι από το νέο κολυμβητήριο, όπως επίσης και δύο διαφορετικές προτάσεις για την κατασκευή νέων σχολικών μονάδων στην έκταση του Αλτιναλμάζη, οι οποίες θα υλοποιηθούν ανάλογα με τις ανάγκες που θα υποδειχθούν.
Ο Δήμαρχος πρότεινε λύσεις προσωρινής χρήσης κάποιων χώρων μέχρι την κατασκευή νέων κτιρίων ενώ συζητήθηκαν λύσεις για τη διαχείριση της ενεργειακής κρίσης στα σχολεία, που συνιστά φλέγον ζήτημα ειδικά για τη φετινή σχολική χρονιά. Μάλιστα, πρότεινε να υπάρξει χρηματικό έπαθλο επιβράβευσης για τα σχολεία που θα καταφέρουν να πιάσουν τον στόχο 15% ως προς τη μείωση κατανάλωσης ενέργειας.