Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Αλεξανδρούπολη: Τιμή στη μνήμη του πρώην Μητροπολίτη Άνθιμου στον Άγιο Νικόλαο

Τη Κυριακή 16 Μαρτίου 2025 (Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά), ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος χοροστάτησε στον όρθρο και τέλεσε τη Θεία Λειτουργία του Μ. Βασιλείου στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου. 

Πλήθος κόσμου κατέκλυσε τον Ιερό Ναό για να συμμετάσχει στη Κυριακάτικη Θεία Λειτουργία, μεταξύ αυτών ήταν ο Διοικητής της 12ης Μεραρχίας Υποστράτηγος Γάκης Κωνσταντίνος και Διοικητής των Π.Υ. του νομού μας κ. Πασχάλης Χουρτερούδης. Πριν το τέλος της Θείας Λειτουργίας τελέσθηκε τρισάγιο για την ανάπαυση της ψυχής του Γέροντός μας Μητροπολίτου από Αλεξανδρουπόλεως πρ. Θεσσαλονίκης κυρού Ανθίμου.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη