Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Ανήλικοι «χτύπησαν» περίπτερο στην Αλεξανδρούπολη – Συνελήφθησαν και οι γονείς τους

Συνελήφθησαν την 20-5-2025 το απόγευμα στην Αλεξανδρούπολη από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης σε συνεργασία με την ομάδα ΔΙ.ΑΣ. του Αστυνομικού Τμήματος Αλεξανδρούπολης, δύο ανήλικοι ημεδαποί, διότι νωρίτερα ενεργώντας από κοινού με έναν ακόμη ανήλικο αφαίρεσαν από περίπτερο της πόλης δύο ηλεκτρονικά τσιγάρα και τράπηκαν σε φυγή.

Επιπλέον, συνελήφθησαν τρεις ημεδαποί – γονείς των ανήλικων για παραμέληση εποπτείας των ανήλικων τέκνων τους. Την προανάκριση ενήργησε η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη