Ο Δήμαρχος Σαμοθράκης, Αθανάσιος Βίτσας, καλεί τους κατοίκους και δημότες του νησιού, τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2026 και ώρα 18:30 μ.μ., στην ανοιχτή ενημερωτική συνάντηση, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου Καμαριώτισσας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν ζητήματα που αφορούν:
• την καθημερινότητα των κατοίκων,
• το χωριό της Καμαριώτισσας,
• καθώς και ευρύτερα θέματα που απασχολούν το σύνολο του νησιού.
Η παρουσία και η ενεργή συμμετοχή των πολιτών είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων αποτελούν βασικό στοιχείο για την πρόοδο και τη συλλογική πορεία της Σαμοθράκης.









