Στο πλαίσιο ελέγχων για την οδική ασφάλεια, αστυνομικοί του Τμήματος Τροχαίας Ορεστιάδας προχώρησαν τη νύχτα της 3ης Απριλίου 2026 στη σύλληψη ενός αλλοδαπού οδηγού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας, που είναι Βούλγαρος, εντοπίστηκε να οδηγεί λεωφορείο στο οποίο είχαν τοποθετηθεί πινακίδες κυκλοφορίας άλλου οχήματος, παραβιάζοντας τους κανόνες κυκλοφορίας και θέτοντας σε κίνδυνο τη δημόσια ασφάλεια.
Η σύλληψή του πραγματοποιήθηκε στην Εθνική Οδό Αλεξανδρούπολης – Ορεστιάδας, ενώ η υπόθεση βρίσκεται υπό διερεύνηση από τις αρμόδιες αρχές.
Στη συνέχεια, η Αστυνομία προχώρησε στις απαραίτητες ενέργειες για την καταγραφή του περιστατικού και την ασφάλεια των υπόλοιπων οδηγών στον δρόμο.
Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της ΕΛΑΣ:
Συνελήφθη την 3-4-2026 το βράδυ στην Εθνική οδό Αλεξανδρούπολης – Ορεστιάδας, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Ορεστιάδας, ένας αλλοδαπός, διότι εντοπίσθηκε να οδηγεί λεωφορείο στο οποίο είχε τοποθετήσει πινακίδες κυκλοφορίας που αντιστοιχούν σε έτερο λεωφορείο.









