Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024

Γκαρά: Καταγγέλλει ως απαράδεκτες τις προωθούμενες αλλαγές για την είσοδο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Την κοινή επιστολή των Δ.Σ. τεσσάρων Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Λυκείων του Δήμου Ορεστιάδας (1ο & 2ο ΓΕ.Λ. Ορεστιάδας, ΓΕ.Λ. Ν. Βύσσας, 1ο ΕΠΑ.Λ Ορεστιάδας) κατέθεσε στη Βουλή των Ελλήνων ως Αναφορά, η Βουλευτής Έβρου και Αν. Τομεάρχης Ενημέρωσης και
Επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ, Νατάσα Γκαρά.

Στην επιστολή αναφέρεται ως απαράδεκτη η προσπάθεια από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων να αλλάξει ο τρόπος πρόσβασης των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση της χώρας, εν μέσω πανδημίας. Και όλο αυτό να επιχειρείται να γίνει τη στιγμή που οι οικογένειες βρίσκονται αντιμέτωπες με πολύ σημαντικές δυσκολίες που αφορούν είτε ζητήματα υγείας είτε οικονομικής φύσεως προβλήματα.

Πόσο μάλλον όταν μαθητές και εκπαιδευτικοί λειτουργούν υπό την εξαιρετικά επίπονη και με τεράστιες ελλείψεις τηλεκπαίδευση ουσιαστικά από την περασμένη άνοιξη, όταν ακόμη και σήμερα παραμένει άγνωστη η ακριβής ημερομηνία επιστροφής των μαθητών στα σχολεία, όταν κανείς δεν γνωρίζει ποια θα είναι η ύλη που θα καλυφθεί ή αυτή στην οποία θα εξετασθούν τελικά τα παιδιά.

Οι αλλαγές που θέλει να θέσει σε ισχύ η κυβέρνηση της ΝΔ αναμένεται να μειώσουν δραματικά τον αριθμό των εισακτέων στα Δημόσια Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, με θέσεις να παραμένουν κενές σε πολλά από αυτά, μαθητές να αποκλείονται αναιτιολόγητα από την Τριτοβάθμια
Εκπαίδευση, και τελικά να ευνοούνται εκείνοι που διαθέτουν τα χρήματα να σπουδάσουν σε ιδιωτικά ιδρύματα.

Οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των τεσσάρων Λυκείων του Δήμου Ορεστιάδας ζητούν:

  • Να μην υπάρξει καμία αλλαγή στο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ
  • Να μην εφαρμοστεί φέτος η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Α΄Λυκείου
  • Να ανακοινωθεί άμεσα περικοπή της ύλης για τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα

Με βάση όλα τα παραπάνω η κα Γκαρά ζητά από την αρμόδια Υπουργό να εξετάσει άμεσα την επιστολή που καταθέτει ως Αναφορά και να ενημερώσει για τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προχωρήσει.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη