Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι αγώνες της Α΄ Φάσης Α΄, Β΄ και Γ΄ κατηγορίας Β΄ Περιφέρειας Ενόργανης Γυμναστικής, οι οποίοι πραγματοποιήθηκαν στις 29 και 30 Μαρτίου στο Εθνικό Γυμναστήριο Μίκρας Θεσσαλονίκης, στην αίθουσα Ιωάννης Μελισσανίδης. Ο Όμιλος Ενόργανης Γυμναστικής Αλεξανδρούπολης (Ο.Ε.Γ.Α.) κατάφερε να επιστρέψει με σημαντικές διακρίσεις από τους αγώνες, αναδεικνύοντας για άλλη μία φορά το ταλέντο και την σκληρή δουλειά των αθλητών και των προπονητών του.
Εντυπωσιακές επιδόσεις από τους αθλητές του Ο.Ε.Γ.Α.
Οι αθλητές του Ομίλου έδειξαν σπουδαία απόδοση και κατέκτησαν εξαιρετικές θέσεις στις διάφορες κατηγορίες.
Παιδικές κατηγορίες:
- Συμεών Καραξάνης:
- Κρίκους: 2ος
- Ασκήσεις Εδάφους: 4ος
- Πλάγιος Ίππος: 2ος
- Άλμα: 3ος
- Παράλληλες Μπάρες: 2ος
- Μονόζυγο: 4ος
- Σύνθετο Ατομικό: 3ος
- Μιχαήλ Μπάμπλης:
- Κρίκους: 1ος
- Ασκήσεις Εδάφους: 1ος
- Πλάγιος Ίππος: 3ος
- Άλμα: 1ος
- Παράλληλες Μπάρες: 3ος
- Μονόζυγο: 2ος
- Σύνθετο Ατομικό: 2ος
Γυναικείες κατηγορίες:
- Σοφία Τσατσάκη:
- Άλμα: 6η
- Σύνθετο Ατομικό: 9η
Κορασίδες:
- Μαρίνα Παπαδημητρίου:
- Έδαφος: 3η
- Άλμα: 4η
- Δίζυγο: 7η
- Σύνθετο Ατομικό: 7η
- Σοφία Παρασχάκη:
- Δίζυγο: 4η
- Αθανασία Τσακαλίδου:
- Δίζυγο: 8η
- Δοκός: 9η
Θερμά συγχαρητήρια από το Δ.Σ. του Ο.Ε.Γ.Α.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου Ενόργανης Γυμναστικής Αλεξανδρούπολης εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες που συμμετείχαν στους αγώνες, για την εξαιρετική τους απόδοση και την αγωνιστικότητα που επέδειξαν. Ειδική μνεία αξίζει στους προπονητές Μπαξεβανίδη Δημήτριο, Μπουτάκη Θεόδωρο και Παρσαντανιάν Μαρία, οι οποίοι με την αφοσίωση και την σκληρή τους δουλειά, καθοδήγησαν τους αθλητές στην επίτευξη αυτών των σημαντικών διακρίσεων.
Η συμμετοχή και η προσπάθεια όλων των αθλητών του Ο.Ε.Γ.Α. αξίζουν το πιο θερμό χειροκρότημα και η ομάδα εύχεται καλή συνέχεια με υγεία, πρόοδο και ακόμα περισσότερες επιτυχίες.














