Ο Δήμος Διδυμοτείχου προχωρά άμεσα στην απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων από δρόμους και κοινόχρηστους χώρους της πόλης, με στόχο τη βελτίωση της εικόνας και της ασφάλειας στο αστικό περιβάλλον.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Δήμου, έχει ήδη συναφθεί σύμβαση με εξειδικευμένο ανάδοχο για την περισυλλογή των οχημάτων, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί ως εγκαταλελειμμένα από τη Δημοτική Αστυνομία, βάσει των προβλέψεων του Προεδρικού Διατάγματος 116/2004.
Η διαδικασία της απομάκρυνσης θα ξεκινήσει το προσεχές διάστημα και θα πραγματοποιηθεί με χρήση γερανού, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία.
Ο Δήμος Διδυμοτείχου απευθύνει έκκληση στους ιδιοκτήτες των οχημάτων που έχουν σημανθεί ως εγκαταλελειμμένα, να τα μετακινήσουν άμεσα σε ιδιωτικό χώρο, εφόσον επιθυμούν να τα διατηρήσουν. Σε διαφορετική περίπτωση, τα οχήματα θα απομακρυνθούν και ενδέχεται να οδηγηθούν προς καταστροφή ή ανακύκλωση.
Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των προσπαθειών του Δήμου για μια πιο καθαρή, ασφαλή και λειτουργική πόλη, απαλλαγμένη από οχήματα που καταλαμβάνουν άσκοπα δημόσιο χώρο και επιβαρύνουν το περιβάλλον.
Κ.Π.









