Ένα νέο όχημα προστέθηκε στον στόλο του Δήμου Διδυμοτείχου, ενισχύοντας τις επιχειρησιακές δυνατότητες των δημοτικών υπηρεσιών. Η παραλαβή του οχήματος πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιουνίου, στον αύλειο χώρο της Τεχνικής Υπηρεσίας, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία.
Παρόντες στην παραλαβή ήταν ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου, κ. Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, κ. Χρυσοβαλάντης Καραφεΐζης, καθώς και ο Προϊστάμενος του Τμήματος, κ. Λάμπρος Μπακαλίδης.
Πρόκειται για ένα διπλοκάμπινο όχημα τύπου Renault (Diesel), το οποίο είναι κατάλληλο για τη μεταφορά εργατών αλλά και του απαραίτητου εξοπλισμού τους. Η προσθήκη αυτή αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην καθημερινή λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα παρεμβάσεων.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του Δήμου, βασική προτεραιότητα παραμένει η συνεχής ανανέωση και ενίσχυση του εξοπλισμού, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των δημοτών και την υποστήριξη της εργασίας των δημοτικών υπαλλήλων.
Κ.Π.









