Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

ΕΟΔΥ: Καταγραφή κρούσματος ιού του Δυτικού Νείλου στον Δήμο Αλεξανδρούπολης

Σύμφωνα με τη νέα εβδομαδιαία έκθεση του ΕΟΔΥ (30/7), καταγράφηκαν 10 νέα κρούσματα λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου στην Ελλάδα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 17 για φέτος. Μεταξύ των περιοχών που αναφέρονται είναι και ο Έβρος, με ένα κρούσμα που σχετίζεται με τον Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Από τα 17 καταγεγραμμένα περιστατικά συνολικά, τα 14 εμφάνισαν νευρολογικές εκδηλώσεις. Δεν υπάρχουν αναφορές για θανάτους. Δεν έχει διευκρινιστεί η βαρύτητα του περιστατικού που καταγράφηκε στον Έβρο.

Ο ΕΟΔΥ υπενθυμίζει την ανάγκη για προφυλάξεις κατά των κουνουπιών, ειδικά από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και όσους ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη