Η Ορεστιάδα αποκτά από τη νέα σχολική χρονιά το δικό της Μουσικό Γυμνάσιο, καθώς δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η ίδρυση της νέας σχολικής μονάδας, η οποία θα λειτουργήσει από το σχολικό έτος 2026-2027 με την Α’ τάξη Γυμνασίου. Η εξέλιξη έρχεται έπειτα από σχετική εισήγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου και τη σύμφωνη γνώμη του Δήμου Ορεστιάδας.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, στο νέο σχολείο θα μπορούν να φοιτήσουν μαθητές από την Ορεστιάδα, αλλά και από τους όμορους δήμους Διδυμοτείχου και Σουφλίου, με δωρεάν μετακίνηση. Το Μουσικό Γυμνάσιο θα στεγαστεί στο κτήριο του πρώην Οικοτροφείου του ΟΑΕΔ και θα παρέχει επίσης δωρεάν σίτιση στους μαθητές.
Η δημοτική αρχή χαρακτηρίζει την ίδρυση του σχολείου ως μια σημαντική εκπαιδευτική και πολιτιστική προσθήκη για τον βόρειο Έβρο, ενώ εξετάζεται και η δυνατότητα λειτουργίας της Β’ τάξης Γυμνασίου από την πρώτη κιόλας χρονιά, εφόσον υπάρξουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις.
Κ.Π.








