Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024

Επιστολή προς τον Α. Συρίγο έστειλε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Διδυμοτείχου

Με μια επιστολή προς τον υφυπουργό Παιδείας κ. Άγγελο Συρίγο, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Διδυμοτείχου παραθέτει για ακόμα μια φορά όλα του τα επιχειρήματα για να ακυρωθεί η απόφαση της παραχώρησης του 3ου Δημοτικού Σχολείου με σκοπό την στέγαση του πανεπιστημιακού Τμήματος Ψυχολογίας. Συγκεκριμένα, ζήτησαν από τον υφυπουργό Παιδείας να αξιοποιηθεί η παράταση που δόθηκε προκειμένου να μελετηθούν περαιτέρω κι άλλα υποψήφια κτίρια της περιοχής για την στέγαση του Τμήματος Ψυχολογίας. Ανάμεσα στα επιχειρήματα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και το γεγονός πως είναι άγνωστο το τι θα συμβεί όταν βρεθεί άλλο κτίριο για τη μόνιμη στέγαση του πανεπιστημιακού τμήματος, ενώ τονίζεται και η ιστορική σημασία του κτιρίου του 3ου Δημοτικού.

Δείτε την ανακοίνωση και την ερώτηση του Συλλόγου:

Απευθυνόμενοι προς όλους τους διοικούντες, συνδιοικούντες και συμπολίτες μας, τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Σχολείου κοινοποιούμε την επιστολή που αποστείλαμε προς τον κ. Συρίγο (Υφυπουργό Παιδείας – Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης). Εάν επιθυμείτε, σας καλούμε να την μελετήσετε προσεκτικά κι ο καθένας – ιδιαίτερα όσοι εμπλέκονται και θα εμπλακούν στην απόφαση που αφορά την πααραχώρηση του 3ου Δημοτικού Σχολείου Διδυμοτείχου – να αναλογιστεί πώς ξεκίνησε όλη αυτή η αναστάτωση, τους τρόπους και τα ψεύδη που χρησιμοποιήθηκαν και συνεχίζουν να λέγονται στα ΜΜΕ από ορισμένους διοικούντες και πρώην διοικούντες, έτσι ώστε να πειστούμε οι γονείς των παιδιών που φοιτούν στο σχολείο να το παραχωρήσουμε. Ας θυμηθούμε ποιοι είναι οι πρωταίτιοι και συνεργοί αυτής της παρακίνησης για την κατάργηση του 3ου Δημοτικού Σχολείου. Ας παρατηρήσουμε ποια και πού είναι η θέση αυτού του σχολείου, τι υπάρχει γύρω από αυτό και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί τελικά το κτίριο, εάν πράγματι καταφέρουν να καταργηθεί κα να στεγαστεί το Τμήμα της Ψυχολογίας! Παρακαλούμε, ας σκεφτεί ο καθένας, όταν στεγαστεί στην μόνιμη θέση του το Τμήμα Ψυχολογίας, ως τι θα χρησιμοποιηθεί τότε το κτίριο του 3ου Δημοτικού Σχολείου;

Γνωρίζουμε όλοι κι αν δε γνωρίζουμε οφείλουμε να μάθουμε την ιστορία αυτού του κτιρίου που από την αρχή της ύπαρξής του το διεκδικούσαν διάφοροι. Κάποτε άνηκε στους “γείτονές” μας. Οφείλουμε να μάθουμε την ιστορία όλων των αξιοπρεπών κτιρίων της πόλης στην οποία ζούμε, έτσι ώστε να μην τα παραδίδουμε τόσο εύκολα σε όποιον εμφανίζεται ξαφνικά με την επιθυμία να τα “διαλύσει”!

Γνωρίζουμε όλοι ότι ο κ. Συρίγος έδωσε χρόνο στη Δημοτική Αρχή του Διδυμοτείχου, έτσι ώστε να καταφέρει να διερευνήσει πιο ολοκληρωμένα ποια είναι τα κτίρια που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν, έτσι ώστε να στεγαστεί το Τμήμα της Ψυχολογίας, και να μην κουράσουμε τους ανθρώππους που βρίσκονται στο κέντρο λήψης αποφάσεων. Δυστυχώς, όμως, είναι πλέον ολοφάνερη η εμμονή ορισμένων διοικούντων του τόπου μας για χρήση του 3ου Δημοτικού Σχολείου, υποστηρίζοντας ότι δεν υπάρχει άλλο κτίριο και προκαλώντας ηθικά διλήμματα στους κατοίκους ότι θα ευθύνονται αν δεν φτάσει τελικά να χωροθετηθεί η σχολή της Ψυχολογίας. Η ευθύνη είναι όλη της Δημοτικής Αρχής! Αυτός είναι ο ρόλος που οφείλει να παίξει από τη θέση που βρίσκεται!

Όπως δεν υπάρχει κανείς που θα μπορούσε να πιέσει τον τοπικό ηγέτη μας, παρά την θέλησή του, να τοποθετήσει βόμβα στο “Κάστρο του Διδυμοτείχου”, έτσι δεν υπάρχει κανείς που θα μπορούσε να τον πείσει να παραχωρήσει ένα διδακτήρο σε άριστη κατάταση! Δεν αναπτύσσονται έτσι οι πόλεις κατά την άποψή μας. Φάνηκε κι επίσημα με την ακυρωτική απόφαση του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, ότι η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ήταν νομικά αυθαίρετη, τόσο επειδή το σχολείο βρίσκεται σε λειτουργία, όσο κι επειδή η απόφαση δεν πάρθηκε ομόφωνα και δεν είναι στην δικαιοδοσία του να λαμβάνει τέτοιου είδους αποφάσεις.

Ολοφάνερη είναι πλεόν η εμμονή για την παραχώρησή του και ξαφνικά βγαίνουν άνθρωποι που δεν γνωρίζουν ούτε από εσωτερικό σχεδιασμό τοπικής κι εθνικής ανάπτυξης, ούτε από εξωκρακτικά κίνητρα, ούτε γνωρίζουν την πραγματικότητα του σχολείου και τον αριθμό των παιδιών, έχοντας πλήρη άγνοια του ελληνικού συντακτικού και λεξιλογίου καθώς και του οργανογράμματος του κράτους όπου ζούνε κι εκφράζουν την άποψή τους … και στηρίζου αυτό που ονομάζουν “ανάπτυξη του τόπου”… Ας αναλογιστούμε πού στηρίζεται η πραγματική ανάπτυξη ενός τόπου!

Εμείς δηλώνουμε δημοσίως και υπέυθυνα ότι εάν οι Διοικούντες και συνδιοικούντες συνεχίσουν να εμμένουν με επόμενα Δημοτικά Συμβούλια επί του ίδιου θέματος και ενστάσεις για παραχώρηση του 3ου Δημοτικού Σχολείου, θα προχωρήσουμε κι εμείς στην προσπάθειά μας να το προασπίσουμε, γιατί αυτό επιβάλει η θέση μας. Εάν λοιπόν, επιλέγουν να αξιοποιήσουν τον έναν χρόνο παράτασης που τους δόθηκε από τον κ. Συρίγο για να ξεκινήσουν νέο κύκλο ενστάσεων και να φτάσουμε στο επόμενο καλοκαίρι, αντί να τον αξιοποιήσουν για τον λόγο που τους δόθηκε αυτή η παράταση, έτσι ώστε να καταφέρει να χωροθετηθεί στο Διδυμότειχο το Τμήμα της Ψυχολογίας είναι και πάλι δικής τους επιλογή κι ευθύνη. Κι αυτή τη φορά, η Δημοτική Αρχή δεν θα είναι σε θέση να υποστηρίξει ότι αποφασίζει να παραχωρήσει το 3ο Δημοτικό Σχολείο επειδή την πίεσε ο κ. Συρίγος.

Ακολουθεί η ερώτηση:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email