Ο Διευθυντής του 2ου ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης, Ηλίας Ακίδης, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Ανοιχτό Μικρόφωνο» με τον Κυριάκος Αετόπουλος στον Focus 88.9 και μίλησε για το βίντεο που δημιούργησαν μαθητές του σχολείου με θέμα το νερό και την κλιματική αλλαγή. Όπως ανέφερε, οι μαθητές βγήκαν στους δρόμους της πόλης, συνομίλησαν με πολίτες και κατέγραψαν απόψεις και καθημερινές πρακτικές γύρω από τη διαχείριση του νερού, στέλνοντας παράλληλα ένα μήνυμα ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον.
Ο κ. Ακίδης στάθηκε ιδιαίτερα στη σημασία της σύνδεσης της γνώσης με την πραγματική ζωή, επισημαίνοντας πως το σχολείο δίνει έμφαση στη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την εξωστρέφεια των μαθητών. Παράλληλα, αναφέρθηκε στον σχεδιασμό του 2ου ΕΠΑΛ για τη διοργάνωση Open Day, ώστε μαθητές και γονείς να γνωρίσουν από κοντά τους χώρους, τα εργαστήρια και τις ειδικότητες του σχολείου, κάνοντας ειδική αναφορά και στη νέα ειδικότητα Βοηθών Φυσικοθεραπευτών που λειτουργεί φέτος για πρώτη φορά.
Ακούστε το ηχητικό απόσπασμα της εκπομπής:
Κ.Π.









