Η Αλεξανδρούπολη θα φιλοξενήσει το 27ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νεφρολογίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 20 έως τις 23 Μαΐου 2026 στο ξενοδοχείο Astir-Egnatia, συγκεντρώνοντας επιστήμονες και επαγγελματίες υγείας από όλη τη χώρα.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η τελετή έναρξης θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Μαΐου στις 19:15, με χαιρετισμούς και εναρκτήρια ομιλία από τον Ηλία Μόσιαλο με θέμα: «Από τα Δεδομένα στον Ασθενή: Αλγόριθμοι, Τεχνητή Νοημοσύνη και ο Μετασχηματισμός της Υγείας».
Το φετινό συνέδριο είναι αφιερωμένο στη μνήμη του καθηγητή Βασίλη Βαργεμέζη, καθώς και στην προσφορά του Τμήματος Ιατρικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης στην ελληνική νεφρολογική κοινότητα.

Κ.Π.









