Ανακοίνωση εξέδωσε η Εγνατία Οδός Α.Ε., με αφορμή την κοινή εισήγηση των Νομαρχιακών Τμημάτων ΑΔΕΔΥ Έβρου και Ξάνθης προς το Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜ-Θ, σχετικά με την ανάγκη συντήρησης του οδοστρώματος στο τμήμα Θεσσαλονίκης – Κήπων και την απαλλαγή των μόνιμων κατοίκων από τα διόδια.
Η εταιρεία επισημαίνει ότι τα τελευταία χρόνια έχουν υλοποιηθεί εκτεταμένα έργα συντήρησης στη Θράκη, με πλήρη αποκατάσταση του οδοστρώματος από την Κομοτηνή έως και το Τελωνείο Κήπων, μήκους περίπου 100 χιλιομέτρων. Παράλληλα, όπως αναφέρει, βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες συντήρησης στην παράκαμψη Καβάλας και σε διάφορα σημεία του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης – Καβάλας.
Σε ό,τι αφορά την απαλλαγή των κατοίκων από τα διόδια, η Εγνατία Οδός υπενθυμίζει ότι, σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που ισχύει από το 2017, οι μόνιμοι κάτοικοι των Περιφερειακών Ενοτήτων Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου δικαιούνται δωρεάν διελεύσεις στους τοπικούς σταθμούς διοδίων. Σύμφωνα με την εταιρεία, μέχρι σήμερα έχουν καταχωρηθεί περίπου 80.000 αιτήσεις πολιτών που κάνουν χρήση της ρύθμισης αυτής.
Υπενθυμίζεται ότι η παρέμβαση των Νομαρχιακών Τμημάτων της ΑΔΕΔΥ Έβρου και Ξάνθης έγινε με στόχο τη συζήτηση του θέματος στο Περιφερειακό Συμβούλιο και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την άμεση συντήρηση του οδοστρώματος της Εγνατίας Οδού.
K. Π,









