Σε έντονο ύφος τοποθετήθηκε η Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως σχετικά με τη δήλωση του βουλευτή Έβρου, κ. Πάρη Παπαδάκη, κατά την ημέρα της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου. Με ανακοίνωσή της, η Μητρόπολη κάνει λόγο για “ανάρμοστη και προκλητική” τοποθέτηση, η οποία, όπως τονίζει, “παρακινεί σε βία και ευτελίζει θεσμούς και πρόσωπα”.
Η αντίδραση της Μητρόπολης στη δήλωση Παπαδάκη:
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Μητρόπολης, η δήλωση του κ. Παπαδάκη, η οποία έγινε μετά το πέρας των εκδηλώσεων, “δημιούργησε αλγεινή εντύπωση και εξαιρετικά αρνητικό προβληματισμό στους κατοίκους της πόλης”, ενώ χαρακτηρίζεται ως “παραφωνία γεμάτη μίσος και διχαστικό δηλητήριο”.
Η Ιερά Μητρόπολη υπογραμμίζει τη σημασία της ενότητας και καλεί σε υπευθυνότητα και αυτοσυγκράτηση, τονίζοντας πως τέτοιες δηλώσεις δεν έχουν θέση στον δημόσιο διάλογο, ιδιαίτερα σε μια τόσο σημαντική ημέρα για το έθνος.
Ο απόηχος της δήλωσης συνεχίζει να προκαλεί αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία, ενώ μένει να φανεί αν θα υπάρξει κάποια επίσημη απάντηση ή διευκρίνιση από τον ίδιο τον βουλευτή.









