Την Τρίτη 14 Οκτωβρίου, με μέριμνα της Ιεράς Μητροπόλεως Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου, πραγματοποιήθηκε η διανομή 200 δεμάτων επισιτιστικής βοήθειας σε οικογένειες του Διδυμοτείχου και της Ορεστιάδας που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
Από τα 200 δέματα, 50 αποτελούν προσφορά της Ένωσης Εφοπλιστών «ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ», ενώ τα υπόλοιπα 150 διατέθηκαν μέσω του Φιλανθρωπικού Οργανισμού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Αποστολή», σε συνεργασία με την υπεραγορά «Μασούτης».
Η τοπική Εκκλησία συνεχίζει με συνέπεια και ευαισθησία το φιλανθρωπικό της έργο, στηρίζοντας οικογένειες της ακριτικής περιοχής που δοκιμάζονται από τις οικονομικές δυσκολίες.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών για τη μέριμνά του και την έμπρακτη συμπαράσταση, καθώς και προς τους υπευθύνους της «Αποστολής», της «ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ» και της υπεραγοράς «Μασούτης», οι οποίοι –όπως σημειώνει– «ευαισθητοποιημένοι συνεχίζουν την προσφορά τους, μιμούμενοι το έργο του Καλού Σαμαρείτη».









