Από την Ορεστιάδα ξεκίνησε την Τρίτη 12 Αυγούστου 2025 η Πανελλήνια Δράση «Διαγραμμίσεις Αναβάθμισης Προσβασιμότητας», που υλοποιεί ο εθελοντικός οργανισμός ActNow σε 20 δήμους της Μακεδονίας και της Θράκης.
Η πρωτοβουλία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας – Θράκης), της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος και των αντίστοιχων Περιφερειών, με στόχο να στείλει από τον βορειοελλαδικό χώρο σε όλη τη χώρα ένα ισχυρό μήνυμα συμπερίληψης και ισότιμης πρόσβασης.
Στην Ορεστιάδα πραγματοποιήθηκαν διαγραμμίσεις σε ράμπες ΑμεΑ, οδηγούς όδευσης τυφλών και διαβάσεις, βελτιώνοντας την καθημερινή μετακίνηση ατόμων με αναπηρία, ηλικιωμένων, γονέων με καροτσάκια και κάθε πολίτη που χρειάζεται ασφαλή και ανεμπόδιστη πρόσβαση.
Η εκστρατεία, που τον Αύγουστο διανύει συνολικά 1.250 χιλιόμετρα, εντάσσεται σε έναν ευρύτερο σχεδιασμό αναβάθμισης υποδομών προσβασιμότητας σε όλους τους νομούς της χώρας μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια. Παράλληλα, περιλαμβάνει ενημερωτικές δράσεις για τη σημασία του σεβασμού στα προσβάσιμα σημεία και την αποφυγή παράνομης στάθμευσης σε ράμπες και οδηγούς τυφλών.





Κ.Π.








