Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Αλεξανδρούπολης: Νέα τμήματα Σεπτεμβρίου 2025

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης συνεχίζει να επενδύει στη δια βίου εκπαίδευση, προσφέροντας δωρεάν προγράμματα μάθησης για ενήλικες μέσω του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.).

Για την περίοδο Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2025 έχουν προγραμματιστεί δύο νέες δράσεις:

  • Πρώτες Βοήθειες – Εκπαιδεύτρια: Θεοδώρα Καζακίδου
    • Έναρξη: Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2025
    • Χώρος: Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξανδρούπολης (2ος όροφος)
    • Διάρκεια: 25 ώρες
  • Τουρκική γλώσσα – Εκπαιδεύτρια: Άννα Γκουντινούδη
    • Έναρξη: Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2025
    • Χώρος: Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξανδρούπολης (Κ.Δ.Β.Μ.)
    • Διάρκεια: 25 ώρες

Τα προγράμματα απευθύνονται σε όλους τους ενήλικες, ανεξαρτήτως χώρας καταγωγής, ηλικίας ή μορφωτικού επιπέδου, και είναι απολύτως δωρεάν.

Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται μόνο δια ζώσης στον 1ο όροφο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Αλεξανδρούπολης (Αίνου 46), καθημερινά από τις 10:00 έως τις 19:00. Απαραίτητη είναι η επίδειξη δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.

Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 25510-89690.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη