Ο Σ.Γ. ΝΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ επέστρεψε με σημαντικές διακρίσεις από το Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Taekwondo, που πραγματοποιήθηκε στις 4 και 5 Μαΐου στο Ολυμπιακό Κλειστό Γυμναστήριο Παιανίας, με τους αθλητές του συλλόγου να κατακτούν μετάλλια και πολύτιμη μοριοδότηση για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Οι αθλητές συνδύασαν τις αγωνιστικές τους επιδόσεις με τη σχολική τους πορεία, καταφέρνοντας να ανέβουν στο βάθρο των νικητών. Την πρώτη θέση και το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Πεχλιβανίδης Κωνσταντίνος, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Τσολακίδης Χρήστος. Χάλκινα μετάλλια κατέκτησαν οι Γιτσούδης Γιάννης και Καρράς Παναγιώτης.
Παράλληλα, ο σύλλογος συνεχάρη και τους υπόλοιπους αθλητές της αποστολής για τη συμμετοχή και την αγωνιστική τους παρουσία. Πρόκειται για τους Κινλούδη Βασίλη, Κολέτσα Τριαντάφυλλο, Βομβέλη Ειρήνη, Σταθόπουλο Νικόλαο και Τσαταλμπασίδη Λευτέρη.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του συλλόγου, «η επιτυχία είναι το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς, της επιμονής και της αγάπης γι’ αυτό που κάνεις», εκφράζοντας την υπερηφάνεια για όλους τους αθλητές της ομάδας.





Κ.Π.









