Όλες οι τράπεζες προσπαθούν να καθιερώσουν τα ραντεβού παρά το ότι από 1/6, ημερομηνία που «καταργήθηκαν» τα μέτρα, λειτουργούν χωρίς περιορισμούς για το κοινό.
Έτσι, ο φόβος του να δημιουργηθούν εκ νέου ουρές σε «επιβαρυμένες» ημερομηνίες, όπως κατά την ημέρα πληρωμής των συντάξεων, οδηγεί τις τράπεζες στην προτροπή προς τους πελάτες να κλείνουν ραντεβού είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά ή ακόμα και με μία επίσκεψη στο κατάστημα, εάν ο πελάτης διαπιστώσει ότι υπάρχει μεγάλος χρόνος αναμονής.
Ο χρόνος που απαιτείται για να «κλείσει» κάποιος ραντεβού είναι από 2 ημέρες έως 1 εβδομάδα, κάτι που εξαρτάται από το φόρτο εργασίας στην τράπεζα ή τη φύση της εργασίας που θέλει κάποιος να διεκπεραιώσει.
Όπως και να χει, οι τράπεζες θέλουν να καθιερώσουν τα ραντεβού για όσες υπηρεσίες απαιτούν τη φυσική παρουσία (με ή χωρίς ραντεβού), ενώ η πρόσβαση μέσω κινητού ή laptop στις υπόλοιπες περιπτώσεις (όπως πχ η αίτηση για δάνειο ή πιστωτική κάρτα, το άνοιγμα λογαριασμού ή οι πληρωμές λογαριασμών) συνεχίζεται.
ΠΗΓΗ: dikaiologitika.gr