Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Με τη μέθοδο της απασχόλησης “χτύπησαν” στην Αλεξανδρούπολη – Στα χέρια της αστυνομίας οι δράστες

Συνελήφθησαν την 14-7-2025 το απόγευμα σε οικισμό του Έβρου, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης σε συνεργασία με αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Φερών, τρεις ημεδαποί, διότι πρωινές ώρες της ίδιας ημέρας εισήλθαν σε γραφείο στην Αλεξανδρούπολη, όπου με τη μέθοδο της απασχόλησης αφαίρεσαν από ημεδαπή παθούσα ένα πορτοφόλι, το οποίο βρέθηκε και αποδόθηκε στη δικαιούχο του, πλην όμως είχαν αφαιρεθεί από αυτό τραπεζικές κάρτες, έγγραφα και ένας χρυσός σταυρός.

Την προανάκριση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη