Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Ξάνθη: Η γαλανόλευκη σημαία κυματίζει ξανά στο Υψ. Αυγό με τη συνδρομή των Φίλων της Σημαίας

Με αφορμή την παραμονή της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου, η γαλανόλευκη σημαία κυματίζει και πάλι υπερήφανα πάνω από την Ξάνθη, στο υψόμετρο 650 μέτρων του υψώματος «Αυγό». Την Κυριακή 23 Μαρτίου 2025, οι «Φίλοι της Σημαίας Ξάνθης» πραγματοποίησαν μία σημαντική πεζοπορική εκδρομή για την επισκευή και αναβάθμιση του ιστού της σημαίας, τοποθετώντας νέα βάση στήριξης και ρουλεμάν περιστροφής, καθώς και καινούργια σημαία.

Η σημαία που είχε τοποθετηθεί από τον σύλλογο στις 20 Οκτωβρίου 2024, ενόψει της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου, είχε καταστραφεί λόγω των ισχυρών ανέμων που πλήττουν την περιοχή, προκαλώντας και σπάσιμο του ιστού. Η τοποθέτηση της νέας σημαίας ήταν, λοιπόν, απαραίτητη για να ξανασηκωθεί το σύμβολο της Εθνικής υπερηφάνειας πάνω από την πόλη της Ξάνθης.

Πλήθος φίλων της Σημαίας ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του συλλόγου και βοήθησε με ενθουσιασμό στην επισκευή και ανύψωση του ιστού. Αφού τοποθετήθηκε η καινούργια σημαία, όλοι οι παρευρισκόμενοι έψαλαν με συγκίνηση τον Εθνικό Ύμνο, εκφράζοντας τη χαρά τους για την ανανέωση της Εθνικής υπερηφάνειας που κυματίζει ξανά πάνω από την πόλη, ακριβώς πριν από την ιστορική Εθνική Εορτή της 25ης Μαρτίου.

Το ύψωμα «Αυγό», ή όπως είναι γνωστό και ως «Σταύρος Τσακίρης», βρίσκεται σε κοντινότερη απόσταση από την πόλη της Ξάνθης και είναι προσβάσιμο για κάθε πεζοπόρο. Η κορυφή του, στα 650 μέτρα, προσφέρει μια μαγευτική θέα στην πόλη και τη γύρω περιοχή, κάνοντάς το έναν αγαπημένο προορισμό για όσους αγαπούν τη φύση και τη γυμναστική. Η διαδρομή προς την κορυφή ξεκινά από το Εκκλησιαστικό Γυμνάσιο – Λύκειο Ξάνθης και έχει μήκος λίγο πάνω από 2,5 χιλιόμετρα, με την ανάβαση να διαρκεί περίπου μιάμιση ώρα.

Το ύψωμα «Αυγό» τιμήθηκε με την ονομασία «Σταύρος Τσακίρης» προς τιμήν του Ξανθιώτη ορειβάτη που χάθηκε τραγικά στα βουνά των Άνδεων. Γύρω από την κορυφή του βουνού διασώζονται τα ερείπια ενός μεσοβυζαντινού φρουρίου, που μαρτυρούν τη στρατηγική σημασία της περιοχής κατά την περίοδο εκείνη.

Η δράση αυτή των «Φίλων της Σημαίας Ξάνθης» είναι ένα όμορφο παράδειγμα εθελοντισμού και αγάπης για την πατρίδα, που ενώνει την τοπική κοινότητα και ενισχύει το αίσθημα της εθνικής υπερηφάνειας.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη