Οι περισσότεροι πιθανότατα θα μπορούσαν να μαντέψουν ότι το Google είναι το δημοφιλέστερο σάιτ σε όλο τον κόσμο. Ακολουθούν το YouTube και το Facebook. Όμως τι γίνεται μετά από αυτά;
Τα στοιχεία της Hostinger δείχνουν ότι η πρώτη σε επισκέψεις ιστοσελίδα, μετά από αυτούς τους τρεις κολοσσούς του ίντερνετ, είναι η Wikipedia. Για την ακρίβεια, είναι Νο1 σε 43 χώρες του κόσμου, μεταξύ αυτών το Αφγανιστάν, η Αυστραλία, το Μπαγκλαντές, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ινδία, η Ιταλία, το Πακιστάν, το Περού, η Σουηδία, η Ουγκάντα και η Ουκρανία.
Το αμέσως επόμενο δημοφιλέστερο σάιτ είναι το Twitter, καθώς είναι Νο1 σε 10 χώρες, με τις περισσότερες από αυτές να βρίσκονται στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Στις ΗΠΑ, το πρώτο σε επισκέψεις σάιτ (μετά τα 3 μεγάλα, πάντα), είναι εκείνο της Amazon.
Αλλά και στην Ελλάδα, ένα σάιτ αγορών είναι πρώτο, καθώς τα στοιχεία της Hostinger δίνουν τον τίτλο του δημοφιλέστερου στο Skroutz.
Στην Ευρώπη συνολικά, η Wikipedia είναι πρώτη σε επισκέψεις σε 15 από τις 38 χώρες. Στα Βαλκάνια, πρώτα σε επισκέψεις είναι ειδησεογραφικά σάιτ (Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Σερβία, Κροατία) και στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα σκήπτρα κατέχει το BBC. Μάλιστα, το BBC είναι η δημοφιλέστερη ειδησεογραφική ιστοσελίδα, αφού έρχεται πρώτη σε 12 χώρες. Στη Ρωσία, πρώτο είναι το VK.com.
Σε κάθε περίπτωση, η ανθρωπότητα περνά 213,2 δισ. ώρες τον χρόνο στο Google, 142,6 δισ. ώρες στο YouTube και 44,6 δισ. ώρες στο Facebook, με αυτές τις τρεις ιστοσελίδες να ξεπερνούν τη χρήση σχεδόν όλων των άλλων σάιτ.
ΠΗΓΗ: moneyreview.gr