Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Οι μικροί μαθητές του Έβρου έμαθαν… τους μεγάλους κανόνες του δρόμου

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι ενημερωτικές δράσεις με θέμα την «Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Ασφάλεια», οι οποίες πραγματοποιήθηκαν από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, σε συνεργασία με τους Δήμους Ορεστιάδας και Διδυμοτείχου.

Οι δράσεις απευθύνονταν σε μαθητές Δημοτικών Σχολείων της περιοχής και υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας του Ο.Η.Ε., όπως αυτή έχει θεσπιστεί διεθνώς.

Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων, οι αστυνομικοί ενημέρωσαν τα παιδιά για βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής, την ασφαλή μετακίνηση ως πεζοί και επιβάτες, καθώς και για τη σημασία της υπεύθυνης συμπεριφοράς στο οδικό δίκτυο.

Στόχος της πρωτοβουλίας, σύμφωνα με τους διοργανωτές, ήταν η καλλιέργεια κυκλοφοριακής συνείδησης από μικρή ηλικία, ώστε η αυριανή γενιά οδηγών και πεζών να είναι πιο ευαισθητοποιημένη και υπεύθυνη απέναντι στην οδική ασφάλεια.

Οι δράσεις αγκαλιάστηκαν με θέρμη από μαθητές και εκπαιδευτικούς, ενώ αναδείχθηκε η ανάγκη συνέχισης τέτοιων ενημερωτικών πρωτοβουλιών που ενισχύουν την πρόληψη και την ασφάλεια στο δρόμο.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη