Την αντίθεσή του στις εξορύξεις χρυσού σε Θράκη και γειτονικές περιοχές της Βουλγαρίας εξέφρασε ομόφωνα το δημοτικό συμβούλιο Ορεστιάδας, εγκρίνοντας σχετικό ψήφισμα στη συνεδρίαση της Τρίτης (28/04). Η εισήγηση κατατέθηκε από τον επικεφαλής της παράταξης «Είναι στο Χέρι μας», Ηλία Αγγελακούδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του focustonevro.gr, δήμαρχος και παρατάξεις συμφώνησαν πως οι συγκεκριμένοι σχεδιασμοί ενέχουν σοβαρούς κινδύνους για το περιβάλλον και τον πρωτογενή τομέα, ενώ δεν συνάδουν με την αναπτυξιακή κατεύθυνση που έχει επιλέξει η περιοχή.
Όπως είχε επισημάνει και ο Ανέστης Στρατιάδης, μέλος της διανομαρχιακής επιτροπής κατά της εξόρυξης, σε συνέντευξη του στην εκπομπή «Ανοιχτό Μικρόφωνο» στον Focus 88.9, το ψήφισμα εγκρίθηκε ομόφωνα από το δημοτικό συμβούλιο Ορεστιάδας.
Ανάλογες αποφάσεις έχουν λάβει από τον Φεβρουάριο του 2024 και τα δημοτικά συμβούλια Διδυμοτείχου και Σουφλίου.
Α.Κ.









