Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Ορμένιο: Μια νέα ευκαιρία για τους πελαργούς με την αποκατάσταση της φωλιάς τους

Η ΔΕΔΔΗΕ Διδυμοτείχου, ανταποκρινόμενη άμεσα στο κάλεσμα της Μονάδας Διαχείρισης Εθνικών Πάρκων Δέλτα Έβρου και Δαδιάς του ΟΦΥΠΕΚΑ, προχώρησε στην αποκατάσταση και τοποθέτηση νέας τεχνητής φωλιάς για το ζευγάρι πελαργών που βρίσκεται στο χωριό Ορμένιο Έβρου και είναι εντός αναπαραγωγικής περιόδου.

Η κατεστραμμένη φωλιά εντοπίστηκε από τον κ. Κωνσταντίνο Θεοχαρίδη, κάτοικο του Ορμενίου, ο οποίος, ευαισθητοποιημένος από την κατάσταση, προχώρησε σε ενέργειες που οδήγησαν στην αποκατάσταση της φωλιάς και τη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών για την ασφαλή παραμονή των πελαργών στην περιοχή.

Η τοποθέτηση της νέας φωλιάς εξασφαλίζει τη συνέχιση της φωλεοποίησης για το ζευγάρι των πελαργών και την παρουσία τους στην περιοχή του Έβρου, ενισχύοντας τη σύνδεση του ανθρώπου με τη φύση και την τοπική βιοποικιλότητα.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη