Την έντονη αντίδρασή του για την κατάργηση του μέτρου της ατελούς διέλευσης από τα διόδια Μέστης και Αρδανίου για τους επαγγελματίες του Έβρου εκφράζει ο βουλευτής Έβρου Παράσχος Παπαδάκης, καταθέτοντας επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα.
Όπως αναφέρεται στην ερώτηση, η απόφαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» να καταργήσει το συγκεκριμένο μέτρο επιβαρύνει περαιτέρω το ήδη αυξημένο λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων του νομού, οι οποίες λόγω της γεωγραφικής τους θέσης και της μεγάλης απόστασης από τα μεγάλα αστικά κέντρα αντιμετωπίζουν αυξημένα μεταφορικά έξοδα. Ο βουλευτής υποστηρίζει ότι η εξέλιξη αυτή πλήττει ιδιαίτερα τους επαγγελματίες του Έβρου και ειδικά του Βόρειου Έβρου, σε μια περίοδο κατά την οποία η περιοχή αντιμετωπίζει δημογραφικές και οικονομικές προκλήσεις.
Με την ερώτησή του, ο κ. Παπαδάκης καλεί τον αρμόδιο Υπουργό να διευκρινίσει εάν προτίθεται να παρέμβει ώστε να επανέλθει το μέτρο της ατελούς διέλευσης για τους επαγγελματίες του νομού στους σταθμούς διοδίων Μέστης και Αρδανίου.
Κ.Π.









