Ένα ζήτημα που απασχόλησε για χρόνια την τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολη φαίνεται πως κλείνει οριστικά, καθώς το πρώην στρατόπεδο Παρμενίων, ο χώρος που σήμερα είναι γνωστός ως Πάρκο Αλτιναλμάζη, πέρασε πλέον επίσημα στην ιδιοκτησία του Δήμου.
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με την οριστική καταχώριση της παραχώρησης στο Ελληνικό Κτηματολόγιο, γεγονός που σημαίνει ότι ο χώρος των 130.115 τετραγωνικών μέτρων ανήκει πλέον θεσμικά στον Δήμο και κατ’ επέκταση στους δημότες της πόλης. Σύμφωνα με πληροφορίες που προκύπτουν από σχετική ανάρτηση του αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ναϊτίδης, η ολοκλήρωση της καταχώρισης στο Κτηματολόγιο αποτέλεσε το τελικό βήμα για την πλήρη θεσμική κατοχύρωση της παραχώρησης.
Η παραχώρηση είχε πραγματοποιηθεί από το Ταμείο Εθνικής Άμυνας προς τον Δήμο, όμως η οριστικοποίηση της διαδικασίας και η εγγραφή στο Κτηματολόγιο ήταν απαραίτητες για να κλείσει μια εκκρεμότητα που διαρκούσε αρκετά χρόνια.
Όπως επισημαίνεται επίσης στην ίδια ανάρτηση του αντιδημάρχου Γιάννης Ναϊτίδης, πρόκειται για μια εξέλιξη με ιδιαίτερη σημασία για την πόλη, καθώς ένας μεγάλος χώρος πρασίνου και αναψυχής, άρρηκτα συνδεδεμένος με την καθημερινότητα των κατοίκων, κατοχυρώνεται πλέον οριστικά υπέρ της τοπικής κοινωνίας.
Στην πορεία προς την ολοκλήρωση της διαδικασίας υπήρξε και η συμβολή του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Χρήστος Δερμεντζόπουλος, ο οποίος – σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση – παρενέβη ώστε να προχωρήσει άμεσα η διεκπεραίωση της καταχώρισης στο Κτηματολόγιο. Η παρέμβασή του συνέβαλε στην επιτάχυνση μιας διαδικασίας με ιδιαίτερη σημασία για την πόλη.
Από την πλευρά του Δήμου, ο δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης και η δημοτική ομάδα είχαν θέσει την οριστική κατοχύρωση του χώρου ως βασικό στόχο, επιδιώκοντας να κλείσει μια εκκρεμότητα που σχετιζόταν με έναν από τους σημαντικότερους ελεύθερους χώρους της πόλης.
Το Πάρκο Αλτιναλμάζη αποτελεί σήμερα έναν από τους σημαντικότερους χώρους πρασίνου, άθλησης και κοινωνικής δραστηριότητας στην Αλεξανδρούπολη και η οριστική του κατοχύρωση στον Δήμο δημιουργεί πλέον σαφές θεσμικό πλαίσιο για τη διαχείριση και την αξιοποίησή του στο μέλλον.
Α.Κ.









