Ξεκίνησαν σήμερα, Πέμπτη 6 Νοεμβρίου, στην Αλεξανδρούπολη οι εργασίες του Ετήσιου Τακτικού Συνεδρίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ). Η συνάντηση, που χαρακτηρίστηκε από τους διοργανωτές ως σημαντικό σημείο αναφοράς για την Πρωτοβάθμια Αυτοδιοίκηση, έχει ως στόχο την καταγραφή προβλημάτων, την κατάθεση προτάσεων και τη διαμόρφωση κατευθύνσεων για τους δήμους.
Η τριήμερη αυτή συνάντηση της Αυτοδιοίκησης συγκεντρώνει εκπροσώπους από κάθε γωνιά της χώρας, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τον κρίσιμο παρεμβατικό ρόλο της ΚΕΔΕ στις εξελίξεις και τη σταθερή θέση της μέσα στο θεσμικό οικοδόμημα της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Οι εργασίες ξεκίνησαν με το καλωσόρισμα του Προέδρου της ΚΕΔΕ.





Με γραπτό χαιρετισμό τίμησε το συνέδριο και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, κ. Κωνσταντίνος Τασούλας, τον οποίο ανέγνωσε ο Γενικός Γραμματέας της ΚΕΔΕ, κ. Δημήτρης Καφαντάρης.
Πριν την κεντρική εισήγηση του Προέδρου της ΚΕΔΕ, το συνέδριο χαιρέτησαν:
- ο Υφυπουργός Εσωτερικών Μακεδονίας – Θράκης, κ. Κωνσταντίνος Γκιουλέκας
- ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, κ. Ιωάννης Ζαμπούκης
- ο Πρόεδρος της Π.Ε.Δ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Δήμαρχος Νέστου, κ. Σάββας Μιχαηλίδης
- ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης
- και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αλεξανδρούπολης, Άνθιμος.
Η έναρξη του συνεδρίου σηματοδοτήθηκε από την κεντρική εισήγηση του Προέδρου της ΚΕΔΕ, ενώ αμέσως μετά ακολούθησε η ομιλία του Υπουργού Εσωτερικών, κ. Θοδωρή Λιβάνιου.
Στη συνέχεια, τοποθετήθηκαν:
- ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, κ. Θανάσης Κοντογιώργης
- ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, κ. Νίκος Ανδρουλάκης
- ο Γενικός Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κωνσταντίνος Σκρέκας
- ο Πρόεδρος του κόμματος «Νίκη», κ. Δημήτρης Νατσιός
- ο κ. Νίκος Σοφιανός, μέλος του Πολιτικού Γραφείου του ΚΚΕ
- ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, κ. Θεόφιλος Ξανθόπουλος
- και ο κ. Πέτρος Φιλίππου, εκπρόσωπος της Νέας Αριστεράς.
Η τριήμερη διοργάνωση στην Αλεξανδρούπολη αναμένεται να αναδείξει τις βασικές προκλήσεις της Αυτοδιοίκησης, να δώσει βήμα στον διάλογο και να χαράξει τις προτεραιότητες για το μέλλον των δήμων της χώρας.
Κ.Π.









