Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Συμβολική δενδροφύτευση στην Ορεστιάδα για την Διεθνή Ημέρα των Δασών

Την Κυριακή 16 Μαρτίου, ο Δήμος Ορεστιάδας, ο Σύλλογος Δρομέων Ορεστιάδας και το Περιφερειακό Τμήμα Ορεστιάδας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού ενωμένοι πραγματοποίησαν μια συμβολική δενδροφύτευση, τιμώντας την Διεθνή Ημέρα των Δασών.

Η δράση αυτή δεν ήταν μόνο μια ευκαιρία για να προσφορά στο περιβάλλον, αλλά και για να προαχθεί η συνεργασία και η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση στην περιοχή. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η Ορεστιάδα γίνεται πιο πράσινη, ενώ οι συμμετέχοντες έστειλαν το μήνυμα της σημασίας της προστασίας του φυσικού μας πλούτου.

Η δενδροφύτευση αποτέλεσε μια όμορφη και συλλογική προσπάθεια που συνένωσε φορείς και πολίτες για έναν κοινό σκοπό. Το αποτέλεσμα αυτής της δράσης δεν αφορά μόνο τη φύτευση των δέντρων, αλλά και την ενίσχυση του αίσθηματος αλληλεγγύης και συνεργασίας στην τοπική κοινωνία.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη