Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024

Τι επόμενες ημέρες ο Χρυσοχοΐδης στην επέκταση του … Φράχτη του Έβρου

Ζήτημα ημερών θεωρείται η επίσκεψη του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στον Έβρο, προκειμένου να επιθεωρήσει τις εργασίες στην ανέγερση της πρώτης φάσης της επέκτασης του φράχτη στα ελληνοτουρκικά σύνορα.

Άλλωστε, το πρώτο κομμάτι του φράχτη μήκους 26 χιλιομέτρων που έχει κατασκευαστεί στην περιοχή των Φερών υλοποιήθηκε όταν ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ήταν και πάλι επικεφαλής στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Επομένως, γνωρίζει από πρώτο χέρι τις ιδιαιτερότητες της περιοχής και τη σπουδαιότητα της ανέγερσής του. Άλλωστε, είχε επανειλημμένως δηλώσει ότι είναι ένα σημαντικό εργαλείο στον έλεγχο των παράνομων μεταναστευτικών ροών από την Τουρκία μέσω του ποταμού Έβρου.

«Νομίζω ότι είναι ένα από τα πιο σύγχρονα έργα που έχει φτιάξει η μεταπολιτευτική Ελλάδα. Ουδέποτε στην ιστορία της χώρας υπήρξαν και έγιναν τόσα πολλά σημαντικά έργα για την ασφάλεια των συνόρων μας στην περιοχή του Έβρου», είχε δηλώσει πριν από τρία χρόνια.

Στο μεταξύ, μετά την εορταστική ανάπαυλα και τις αργίες, τα συνεργεία των εργολάβων έχουν και πάλι στρωθεί στη δουλειά κατασκευάζοντας την πρώτη φάση της επέκτασης του φράχτη μήκους 35 χλμ., ο οποίος εκτείνεται μεταξύ των χωριών Ψαθάδες Διδυμοτείχου και Κορνοφωλιά Σουφλίου.

Ένα μήνα μετά την έναρξη των εργασιών, η πρόοδος που έχει συντελεστεί είναι εντυπωσιακή, καθώς συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι τοποθετήσεις των πασσάλων ύψους πέντε μέτρων, πάνω στους οποίους «κουμπώνουν» τα υπόλοιπα κομμάτια.

Μεταξύ άλλων προβλέπεται η ανέγερση μεταλλικού κιγκλιδώματος στο οποίο θα τοποθετηθούν λαμαρίνα, ειδική για αποτροπή αναρρίχησης, και κονσερτίνα.

Παράλληλα, θα δημιουργηθούν νέα παρατηρητήρια, και πιο συγκεκριμένα επτά υπερυψωμένα, που θα έχουν αντιβαλλιστική προστασία, θα βελτιωθούν και θα συντηρηθούν τέσσερα φυλάκια και τέσσερα παρατηρητήρια. Επίσης, γίνονται εργασίες για διάνοιξη νέων οδών επιτήρησης. Σε σημεία όπου θα κριθεί αδύνατο να κατασκευαστούν μόνιμα εμπόδια, προβλέπεται δυνατότητα τοποθέτησης φορητών εμποδίων, που δεν θα έχουν βαθιά θεμελίωση αλλά θα βασίζονται σε αντίβαρα.

Πηγή: veteranos.gr

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email