Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2024

Το ΓΕΛ Σαμοθράκης στα 10 σχολεία που επιλέχθηκαν στο Έργο «Learning from the Extremes»

Μία σημαντική επιτυχία κατέγραψε το ΓΕ.Λ. Σαμοθράκης καθώς επιλέχθηκε μαζί με ακόμη εννέα σχολεία στο Έργο «Learning from the Extremes». Σύμφωνα με όσα έκανε γνωστά η Διευθύντρια του σχολείου, ηχρηματοδότηση φτάνει έως τις 20 χιλιάδες ευρώ για τεχνολογικό εξοπλισμό.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΓΕΛ Σαμοθράκης:

Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ο τι το σχολείο μας επιλέχθηκε μαζί με άλλα 9 από όλη την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Learning from the Extremes».

Mετά από πολλή δουλειά και κόπο που απαιτούσε η αίτηση του προγράμματος, τον περσινό Μάϊο και Ιούνιο, πετύχαμε αυτή τη διάκριση, γεγονός που μας συγκινεί και μας κάνει να νιώθουμε περήφανους.

Όλες τις σχετικές λεπτομέρειες μπορεί να βρει κανείς στην ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Η χρηματοδότηση φτάνει έως τις 20 χιλιάδες ευρώ για τεχνολογικό εξοπλισμό. Θυμίζω ο τι το ήδη υπάρχον Εργαστήρι Πληροφορικής στήθηκε με δωρεά του κυρίου Μπατσικώστα Γεωργίου, το μακρινό 2009. Φτάνοντας στο σήμερα, όλοι όσοι ζούμε σε αυτό το όμορφο, ακριτικό νησί, γνωρίζουμε πόση ανάγκη έχει το σχολείο μας αυτά τα χρήματα.

Προχωράμε στον επόμενο στόχο για τα παιδιά μας.

                                                                                        Η Διευθύντρια του ΓΕΛ Σαμοθράκης

                                                                                                 Ταμπάκη Καλλιόπη

Το σχολείο μας, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2021 – 2022 υπέβαλε αίτηση και πρόταση για σχέδιο δράσης στο Έργο με τίτλο «Learning from the Extremes» στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος και σε αυτό συμμετείχαν δέκα (10) χώρες της Ευρώπης (Ελλάδα, Πορτογαλία, Κύπρος, Κροατία, Φιλανδία, Ιρλανδία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία και Ισπανία), 68 σχολεία από την Ελλάδα.

Οι επιτροπές αξιολόγησης αποτίμησαν σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της Πρόσκλησης, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τις 68 υποβληθείσες προτάσεις σχεδίων δράσης για την Ελλάδα. Συνολικά υπεβλήθησαν 290 προτάσεις από τις δέκα συμμετέχουσες στο Έργο ευρωπαϊκές χώρες, όπως φαίνεται στον πίνακα που ακολουθεί:

 ΧώραΑριθμός αιτήσεων Σχολικών μονάδων/δικτύων
Βουλγαρία16
Κύπρος13
Κροατία35
Φινλανδία49
Ελλάδα68
Ιρλανδία24
Ιταλία6
Ρουμανία9
Πορτογαλία63
Ισπανία7
Σύνολο290

Οι σχολικές μονάδες της Ελλάδας, των οποίων οι προτάσεις σχεδίων δράσης επιλέχθηκαν για χρηματοδότης είναι οι εξής:

ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
1Νηπιαγωγείο Κουντούρας, Χανιά
2Νηπιαγωγείο Μαλώνας, Ρόδος
3Δημοτικό Σχολείο Ανώπολης Σφακίων, Χανιά
4Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσοχωρίου, Ηλεία
5Δημοτικό Σχολείο Ερεικούσσας, Κέρκυρα
6Γυμνάσιο Γουμένισσας, Κιλκίς
7Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίτσας – Δημοτικό Σχολείο Φαρρών – Δημοτικό Σχολείο Λεοντείου, Αχαΐα
81ο Γυμνάσιο Φερών, Έβρος
9Γενικό Λύκειο Σαμοθράκης, Έβρος
101ο Επαγγελματικό Λύκειο Ιθάκης, Κεφαλληνία

Το Έργο Learning from the Extremes» στοχεύει στην αντιμετώπιση των ανισοτήτων πρόσβασης στην ψηφιακή εκπαίδευση, ενισχύοντας την ένταξη και μειώνοντας το ψηφιακό χάσμα που υφίστανται οι σχολικές κοινότητες απομακρυσμένων περιοχών με χαμηλή συνδεσιμότητα, περιορισμένη ή καθόλου πρόσβαση σε συσκευές και ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία και περιεχόμενο.

Ειδικότερος σκοπός του Έργου είναι η ανάπτυξη στρατηγικής, η οποία θα περιλαμβάνει προτάσεις για τον τρόπο με τον οποίο δύναται να επιτευχθεί η αύξηση της ψηφιακής προσβασιμότητας των μαθητών/τριών και των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας (Νηπιαγωγείο – Δημοτικό Σχολείο) και Δευτεροβάθμιας Γενικής (Γυμνάσιο-Λύκειο) και Επαγγελματικής (ΕΠΑ.Λ.) Εκπαίδευσης που βρίσκονται σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές.

Για τον σκοπό αυτό θα υλοποιηθούν δράσεις από σχολικές μονάδες ή δίκτυα σχολείων για την εφαρμογή και αποτίμηση των πιο κατάλληλων τεχνικών λύσεων, ώστε να αυξηθεί η προσβασιμότητα των σχολείων και των μαθητών/τριών σε ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα και υλικά. Οι 10 πιο καινοτόμες δράσεις θα χρηματοδοτηθούν και θα υποστηριχθούν από εκπαιδευτικές προτάσεις συμβουλευτικού χαρακτήρα και από επιμορφώσεις, με σκοπό την υποστήριξη των σχολείων στην ανάπτυξη σχεδίων καινοτόμων δράσεων που θα συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Πηγή: http://www.iep.edu.gr/el/europaika-se-ekseliksi/learning-from-the-extremes

Δελτίο Τύπου για το Έργο “LEARNING FROM THE EXTREMES” – Ανακοίνωση Επιλεγέντων Σχολικών Μονάδων

Δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό τύπο: https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/398622_learning-extremes-ta-10-sholeia-poy-epelexe-iep-gia-hrimatodotisi

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη