Μια ξεχωριστή επιτυχία σημειώθηκε φέτος στην Αλεξανδρούπολη, με πρωταγωνιστές τα τρίδυμα αδέρφια Μουσή – την Ειρήνη, την Ελένη και τον Γιώργο – που πέτυχαν στις Πανελλήνιες εξετάσεις και εισήχθησαν στις σχολές της επιλογής τους.
Συγκεκριμένα, η Ειρήνη στη Νοσηλευτική Αλεξανδρούπολης, η Ελένη στη Στατιστική και Αναλογιστικά Χρηματοοικονομικά Μαθηματικά στη Σάμο και ο Γιώργος στο Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία Αλεξανδρούπολης, όπου και πέτυχε 1ος στη σειρά εισαγωγής.
Πολύτιμος συμπαραστάτης τους σε όλη αυτή την πορεία, η μητέρα τους Χρυσούλα Φουτζιτζή – οδοντίατρος και εκπαιδευτικός – που στάθηκε ακούραστα στο πλευρό τους ως σταθερός οδηγός και στήριγμα.
Μεγαλώνοντας σε μονογονεϊκή οικογένεια τα τελευταία τέσσερα χρόνια, τα τρία αδέρφια έμαθαν από νωρίς να συνεργάζονται και να στηρίζουν ο ένας τον άλλον. Η καθημερινότητά τους, γεμάτη μελέτη, στόχους και αλληλοϋποστήριξη, συνοδεύτηκε από αφοσίωση και προσωπικές θυσίες. Η αλληλεγγύη ανάμεσά τους και η σταθερή παρουσία της μητέρας, τους έδωσαν την ψυχική δύναμη να μείνουν συγκεντρωμένοι στον στόχο τους.
Η επιτυχία τους δεν είναι μόνο ακαδημαϊκή, αλλά αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα της επιμονής και της προσήλωσης στο στόχο μέσα από την οικογενειακή συνοχή και την αθόρυβη αλλά καθοριστική στήριξη της μητέρας τους, που κράτησε σταθερό το πηδάλιο, μετατρέποντας τις καθημερινές δυσκολίες σε ευκαιρίες μάθησης και πίστης.
Η Αλεξανδρούπολη έχει κάθε λόγο να είναι περήφανη για αυτά τα τρία νέα παιδιά – και για τη γυναίκα που τα ενέπνευσε να στοχεύουν ψηλά.
Α.Κ.









