Για «διαρκή υπονόμευση», «προσβλητική συμπεριφορά» και «εξυπηρέτηση προσωπικών στρατηγικών» κάνει λόγο η δημοτική παράταξη «Ορεστιάδα Νέα Ξανά», ανακοινώνοντας τη διαγραφή του δημοτικού συμβούλου Δημήτρη Τσελεμπή. Όπως τονίζεται, οι ενέργειες αυτές κρίθηκαν ασύμβατες με τη συλλογική προσπάθεια της παράταξης και τον στόχο της για το όφελος του Δήμου Ορεστιάδας και των πολιτών του.
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η απόφαση ελήφθη στο πλαίσιο εσωτερικής διαδικασίας και με γνώμονα τη διατήρηση της θεσμικής συνέπειας και της ενότητας, ώστε η παράταξη να συνεχίσει απρόσκοπτα το έργο της.
Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, αν και αναγνωρίζει – όπως αναφέρεται – πως οι διαφορετικές απόψεις είναι θεμιτές και σεβαστές στο πλαίσιο του δημοκρατικού διαλόγου, φαίνεται πως η κατάσταση με τον κ. Τσελεμπή θεωρήθηκε ότι υπερέβη τα όρια της εσωτερικής ανοχής.
Διαβάστε αναλυτικά το Δελτίο Τύπου της Δημοτικής Παράταξης «Ορεστιάδα Νέα Ξανά»:
Η δημοτική παράταξη «Ορεστιάδα Νέα Ξανά» ενημερώνει ότι κατόπιν της προβλεπόμενης εσωτερικής διαδικασίας αποφάσισε την διαγραφή του δημοτικού συμβούλου κ. Δημητρίου Τσελεμπή από τη σύνθεσή της.
Η απόφαση ελήφθη με γνώμονα την διατήρηση της θεσμικής συνέπειας, της ενότητας και της δυνατότητας της παράταξης να συνεχίσει απρόσκοπτα το έργο της και την ομαλή της λειτουργία.
Ο Δήμαρχος επεσήμανε ότι η ύπαρξη διαφορετικών απόψεων είναι θεμιτή και σεβαστή στο πλαίσιο του δημοκρατικού διαλόγου.
Ωστόσο η διαρκής υπονόμευση, η προσβλητική συμπεριφορά και η εξυπηρέτηση προσωπικών στρατηγικών, δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές στο πλαίσιο μιας συλλογικής προσπάθειας που έχει σαν μοναδικό στόχο το όφελος του Δήμου Ορεστιάδας και των πολιτών του.
Α.Κ.









