Μεγάλη διάκριση για τον αθλητισμό της Αλεξανδρούπολης, καθώς ο Σωκράτης Πουρσελάτζε κατέκτησε την 1η θέση και το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Muay Thai Νέων, που πραγματοποιήθηκε στο Άμπου Ντάμπι.
Ο νεαρός αθλητής, με προπονητή τον Σωτήρη Τζιβελή και εκπροσωπώντας την Εθνική ομάδα, ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία 14-15 ετών, στα +81 κιλά, ύστερα από σπουδαίες και απαιτητικές αναμετρήσεις.
Η ελληνική αποστολή ολοκλήρωσε την παρουσία της με ιδιαίτερα θετικό απολογισμό, κατακτώντας συνολικά 15 μετάλλια: δύο χρυσά (Βλαχόπουλος και Πουρσελάτζε), έξι ασημένια και επτά χάλκινα.
Η επιτυχία του Σωκράτη Πουρσελάτζε αποτελεί σημαντική στιγμή για τον ίδιο, την ομάδα του αλλά και για τον τοπικό αθλητισμό, που συνεχίζει να αναδεικνύει αθλητές διεθνούς εμβέλειας.
Κ.Π.









